dinsdag 18 juni 2013

1 juni Vincelles

We waren al voor enen op de camping.
Om 5 uur weggegaan. We hebben ons laten leiden door mister TomTom.
We waren in de vaste overtuiging dat we om Parijs zouden rijden.
Op een gegeven moment werd het toch wel erg druk. De gebouwen links e rechts van ons werden hoger en veelvuldiger.
Rein zegt dat dit toch wel een grote stad is, ik denk dat het dan wel een van de voorsteden van Parijs zal zijn. Welnee, zegt Reinzover zijn we nog lang niet.
Kijk ik eens goed naar de borden aan de kant......zitten we op de binnenste ring van Parijs. We hadden de notre dame kunnen zien.
Ach, het heeft ons een half uur extra gekost....valt nog mee.
We hebben een camping even buiten Auxerre.
De enige echt jonge mensen zijn de camping beheerders.
Allemaal 55plussers. Allemaal een caravan of een camper en.....bijna allemaal Nederlanders!
Ik zag een Franse auto, een Belgische en een paar Engelse.
Om een uur of vijf kwamen en een twintigtal landgenoten langs met een stoel onder de arm.
Later bleken die bij het zwembad een vergadering te hebben.
Volgens een ander stel gebeurde dit elke avond om het groepsgevoel te bevorderen. Help!
Maar die lui gaan vandaag weer weg heb ik begrepen.
We hebben gisteren nog even op de fiets een stukje langsheen kanaal gefietst. Het ziet er veel belovend uit.
De weersverwachting voor de komende dagen is voor hier niet zo geweldig dus we gaan morgen denk ik naar Bordeaux .
Vandaag nog even hier kijken en fietsen.








- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen: