zaterdag 3 september 2011

15 augustus

Om half 7 werden we gewekt door een stevig geroffel op de tent. Een hoosbui die uren duurt. Voordeel is dat de buren (en de kleinkinderen) zich niet laten horen.
Opbreken en verhuizen naar een andere camping is nu ook geen aantrekkelijk idee dus we kijken het nog een dag aan.
We hebben wat rond gereden (geen regenfoto's). We zijn ook naar de Drei Sinnen gereden, wilden we na 20 jaar ook wel weer eens zien.
Komen we bij die parkeerplaats moet je € 22.= betalen. Dat wilden we niet dus zijn we weer weggegaan.
Aan het eind van de dag klaarde het op en zijn we een pizza gaan eten in het restaurant bij de camping. De bestelling kwam niet helemaal goed door. Wij spreken nl geen italiaans.
De tiramisu werd oa overgoten met baleys terwijl wij er een contreaux met koffie apart bij wilden. Ach ja....

16 augustus.
Het weer is een stuk beter. Alleen....nu is mijn medicijndoos zoek. Gistermorgen ook al maar toen had ik nog reserve pillen in mijn tas dus heb ik er verder niet naar gezocht.
Allebei aan het zoeken. Alle dozen die we bij ons hebben een paar keer doorgespit. Niks noppes nada. Ik begin te vermoeden dat het nog in het dure hotel ligt, ergens op een nachtkastje of onder een deken.
Het hotel is 13 km verderop dus toch maar in de auto. Onderwijl een scenario bedenken wat te doen als het daar niet is.
Hoe maak je een italiaanse doker en apotheker duidelijk wat voor medicatie je nodig hebt als je het zelf niet eens weet. Ik heb wel een papiertje in de knip waarop alles staat, maar die ligt thuis. Heb je dus ook niets aan.
Uiteindelijk schoten de namen me wel weer te binnen maar de dosering (gram) niet.
Helemaal niets gevonden in het hotel.
Dus maar weer terug naar de camping en een plan bedenken. Ik stap de auto uit, doe de achterklep open, kijk door de doorzichtige zijkant van de doos met hobbyspullen.......tja.
We hebben er allebei een paar maal in gekeken en spullen opgetild. En dus ook de medicijndoos hihi. Enfin, hij is weer terecht en we zijn een halve dag verder.

Ondertussen zijn de overburen bezig om hun klimspullen in orde te maken. Je kunt hier in de buurt klimmen. Rein gaat er met de fiets achteraan om te kijken waar het is zodat wij er morgen ook heen kunnen gaan.
Ik word uitgenodigd om met hen in de auto mee te gaan. Nou nee, dank u wel, hoe zou ik weer terug moeten komen?
Rein heeft de klimstek niet gevonden. Het was 6 km. steil omhoog dus gaan we morgen kijken waar het is.
We zijn in de dorpjes om ons heen achter gastankjes aan geweest maar ze hebben alleen prikdingen.
Ben benieuwd wat morgen ons brengt. We gaan toch maar niet weg en vanavond een andere pizza uit proberen.


Op zoek naar de gastankjes heb ik wel en paar foto's gemaakt. Dit zijn er een paar van.

1 opmerking:

Marian zei

Ik zie jullie zoeken, even flink in de stress en het daarna gewoon vinden. Heel herkenbaar, dat optillen om te kijken of het er onder ligt. Mooie omgeving daar.