zaterdag 2 juli 2011

deel drie camargue

ik zie nu pas hoe je het eigenlijk spelt, dat camargue. ik heb de kaart erbij gepakt om het geheugen wat op te frissen. Die kaart hebben we de tweede dag toch maar gekocht. Wij zitten helemaal aan de zijkant van het gebied in de buurt van Arles.
omdat we toch een keer aan het strand wilden ontbijten hebben we de auto gepakt en naar zijn le Grua du Roi gereden.
Rein was er tijdens zijn trainigsrondje al op de fiets geweest en wist te vertellen dat het lastig was om echt op het strand te komen. Toch proberen!
Het deel wat we nu van het plaatsje gezien hebben viel erg tegen. Heel veel nieuwe flats en ook weer heel toeristisch. Aan het eind van de vakantie zijn we er nog een keer geweest en hebben we het centrum bekeken en ergens gegeten. Maar dan loop ik op de dingen vooruit. Nu hebben we het stuk aan het strand waar je wel kunt komen bekeken. En ontbeten tussen de zooi die fransen zo al achter laten als ze de kans krijgen. Inmiddels was de Mistral ook opgestoken en was het niet eenvoudig om een plekje uit de wind te vinden.



Al met al vonden we er niet zo veel aan. Te modern.
Onderweg wel heel flamingos'gezien en paarden natuurlijk maar daar rij je te snel voorbij om een fatsoenlijke foto van te kunnen nemen

3 opmerkingen:

Marian zei

Zijn mooie foto's, maar teveel witte flatgebouwen en andere dingen, hoewel ik die zooi op het strand wel weer leuk vind, zat er niets voor jullie bij?? Ik vind de zooi van een ander altijd veel interessanter dan mijn eigen zooi. :-)

Tineke zei

ben het in alles met je eens! Uiteraard hebben we even gesnuffeld

Dwaallicht zei

Mooie fotoos, en ja, die zooi, vind dat ook altijd interessant. Maar meestal is er niks van mijn gading!