zondag 5 september 2010

zondag 22 augustus

Vannacht kwam ik er achter dat mijn slaapmatje lek is. Of poreus, we kunnen er niet goed achter komen. In ieder geval zijn mijn heupen en schouders nogal gevoelig.
Maar wat gaan we doen?
We besluiten om hiet nog een dag/nacht te blijven en vandaag naar Eschwege te fietsen om te kijken of we ergens een matje kunnen kopen.
Er is vandaag ook een Rad & Fun georganiseerd door één van de dorpen hier in de buurt.
Hele families fietsen van hot naar her, stempelen, luisteren naar de lokale muzikanten. Wij dus ook. Moest in één van dorpen aan Marian denken. Er stonden kraampjes met van alles en nog wat en één van die kramen had wel 200 gebreide sokken van een bekend duits merk wol. Alle maten en kleuren. Stom van me dat ik er geen foto van heb gemaakt/
We vonden wel een outdoorwinkel in het centrum van Eschwege. Daar gaan we dus morgenochtend met de auto naar toe om een matje te kopen en........een paar sandalen voor mij. Ik kwam tot de ontdekking dat ik mijn sandalen heb thuis gelaten en ben vertrokken op witte ballerina's. Ja , lachen.
We hebben wel een hele leuke fietstocht gemaakt (45 km) en het was stralend weer!
We hebben de plaatselijke muziekkorpsen angehört, een oude haven bekeken en vooral......genoten!
De dag eindigt met...........regen!

een lek slaapmatje

1 opmerking:

Tine en zo zei

Wow ....mooie foto's!
Ben benieuwd naar het vervolg.