dinsdag 2 juni 2009

rondom de camping

rondom de camping


Een wandelingetje rondom de camping.Het is nog steeds erg warm en veel ondernemen we niet. Ook moet je hier geen hekel in beestjes hebben.
Hele legers mieren marcheren er over de tent. Torren in overvloed, grote vliegbeesten die brommen. Maar....ook heel mooie vlinders.
Het eten vrijdag avond was best gezellig. Eigenlijk vind ik het niks met zoveel vreemde mensen aan 1 tafel. Als ik met Rein uit eten ga, wil ik met Rein uit eten en niet met 25 anderen. Maar ja, ik wilde het wel eens proberen. Gezellig allemaal senioren met een caravan.Het viel me reuze mee hoor maar ik doe het niet weer.
Het eten viel me ook wat tegen.
Voorgerecht was een bak met verschillende soorten slablaadjes, tomaatjes en een stukje brood met geitenkaas.
Hoofdgerecht een kalfsstoofpotje. Niks mis mee, wat gewoontjes en vooral wat weinig. Daarbij verbrande aardappeltjes, tenminste, de meeste piepers waren wel erg bruin.
Nagerecht was een stuk kersenvlaai. Vol met kersen en vol met pitten! Jammer.

's Morgens ontbijt ik in badjas voor de tent boven de kamperfoelie, kijk dat is vakantie!!!!!!

1 opmerking:

Dwaallicht zei

Echte kwijlfotoos deze keer, alleen die brommert vind ik een engerd hoor! Zulke vlinders zag ik hier ook vorige week.
En altijd alles meenemen wat je kunt gebruiken, was een hele leuke balustrade geweest.
Zo van ga je weg of ik pak je weg! hihihihi

Groetjes Nelleke